بسم الله الرحمن الرحيم
مسجونتي الفصل الحادي عشر
مريم:متفكريش كده
ليالي:لازم افكر كده يابنتي انتي نسيه ادم داا مين وابن مين
مريم:عرفا والله كل دا بس حاسه انو بيحبك
ليالي:لابجد بيحبني مريم ياحبيبتي انتي دماغك لسعت
طب انتي ازاي حسيتي
مريم:بصي ياليالي بحكم خبرتي ان اانا علطول اعده مع رجاله في الشغل والنادي وكل حته اقدر اعرف من عيونالراجل بيحب ولالا
ليالي:ااااااه وانتي شوفتي في عيون ادم صح
مريم:بصي انا شفت في عيون ادم انو كان محروق دمه انك كنتي مع جاسر
عشان طبعا جاسر بتاع بنات فكان خايف عليكي لانو لوانتي مش بتفرقي معا مكنش هيزعقلك اووي
ليالي:بصي قفلي ع المواضيع دي
اه صح هو مامتك وباباكي مش هيزعقوا ان اتي بره البيت لحد الوقتي
مريم:ياحبيبتي انا كنت ساعات بططلع ماموريات تبع الشغل ميعرفوش الا تاني يوم وساعات بخرج انا وصحابي ونعد لتاني يوم وهما ممكن ميبقوش عرفين
ليالي:مممممم
مريم:طب بقولك اي
ليالي:اي
مرمي:متجي نخرج ونروح عند البرنس ناكل اكله عسل
ليالي:انتي بتكلي البرنس
مرمي:يابنتي دانا رشقه هناك ها اي رايك
ليالي:ماشي يلا بينا
____________________
اهلا يااستاذه مريم
اهلا يااستاذه مريم
مريم:اهلا ياعدوي بقولك اي انا عايزه عشوه جامده فرتكيكا يعني
عدوي:من عيوني
ليالي:داانتي شكلك معروفه اوووي
مريم:اومال يابنتي دا انا كمان هوديكي عند الحسين
ليالي:وكمان الحسين بس انا كده هتاخر
مريم:يابنتي فكك احنا بنعمل حاجه غلط
وبعدين انتي عرفه انا مره خدت جاسر هنا ياختي علي العمله
ليالي:عمل ايه
مريم:يالهوي اعد يرجع وفجه اغمن علي وتعمله غسيل معده
ليالي:لي كده انتي اكلتي هنا
بس البرنس اكله مش وحش
مريم:لا مش البرنس اكلته في مصمت
ليالي:يخربيتك
مريم:هههههههه ومن ساعتها حرم انو يجي معايا
ليالي:لي هو انتي اخده لي
مريم:اصلي بيني وبينك كنت بقالي فتره مشفتوش وكان وحشني
فقولتله تعالي معايا وانا اعرفك ع مزه حلوه
ليالي:هههههه واقبل المزه
مريم:يابنتي بقولك مكنش فاضي بقولك كان وراء غسيل معده
ليالي:ههههههههه
عدوي:ببالهناء يااستاذه
واعدوا يكلوا
مريم:بتحبي طاجن البميه
ليالي:اه جدا
مرمي:طب استني ولاء ياعدوي طاجن باميه بسرعه
عدوي:حاضر
ليالي:لي كده محنا قدمنا كتير
مرمي:يابنتي كلي انتي خسرانه حاجه
وجه طاجن البميه وخلصوا اكل
ليالي:انا بطني اتنفخت
مريم:وانا والله بس انا متعوده اني اكل كده كل يوم بليل
الحساب ياعدوي
ليالي:استني انا ادفع
مرمي:والله مانتي دفعا دانا الي عزماكي
ودفعوا الحساب وخرجوا
____________________
مريم:يلا بينا ع الحسين
مريم:يلا بينا ع الحسين
ليالي:يلا
مريم:هجبلك عصير رمان تحفا
ليالي:بس مبحبش الرمان
مريم:يابنتي دا تحفا
وندهت للصبي
مريم:اتنين عصير رمان
الصبي:حاضر
وبعد شويه جه الرمان
مرمي:يلا اشربي وكلي لانه بمعلقه
ليالي:طيب اما ندوق
ودقته
مريم:حلو
ليالي:دا حلو اووي
مريم:طيب خلصي ونجيب كمان
وخلصت بتاعها ليالي ومريم
مريم:كمان
ليالي:كمان اي يابنتي دا 5واحد لا خلاص معنتش قدره
مرمي:طيب يلا بينا
ودفعوا الحساب
مريم:هنروح فين الوقتي
ليالي:الوقتي اي يابنتي دا الساعه2ص
مريم:يابنتي عادي
ليالي:طيب براحتك
مرمي:طيب بصي احنا هنركب العربيه هنمشي بسرعه ولوخفتي قوليلي عشان ابط
ليالي:ماشي
وركبوا العربيه ومريم تزود السرعه
مريم:خايفه
ليالي:لا خالص انتي كل شويه تسالني
مريم:اصلي خايفه يحصلك زي ماحصل لجاسر
ليالي:حصل اي
مريم:لما كنت سايقه بسرعه جدا ببص لقيته عمال يصوت جامد ويدعي عليا واعده اضحك ورجعت بصيت ع الطريق وبعد شويه بصيت جنبي لقيته مغمن علي
ليالي:هههههههه دانتي مبهدلا
مريم:انا دانا طيبوبه
طب بقولك اي امسكي جامد عشان هنجري جامد
ليالي:طيب
ملحوظه:عربيه مريم بس ام ولونها اسود ومن غير سقف
واعدوت مريم تسرع تسرع لحد اما........
