-->
EL Gnna EL Gnna

مواضيع شيقه

جاري التحميل ...

قصــة جــــوازه بــالتدبيـــس مها ومصطفي|الحلقه الثامن عشر

بسم الله الرحمن الرحيم

قصــة جــــوازه بــالتدبيـــس مها ومصطفي|الحلقه الثامن عشر

مها بتنهيده : مش عارفه يا بنات+

كل اللى اعرفه انه اول حد احس معاه بالامان بجد انا اول مره انام فى حضن حد وارتاح بالشكل دا

اول مره احس ان فيه حد خايف عليا بجد ومش مستنى منى مقابل

حبنى عشان شخصيتى واللى جوايا مش شكلى وبس

حاسه كل حاجه حلوه معاه

سلمى : اووبا يبقى هو دا الحب يا معلم

سالى بحنيه : طيب وساكته ليه يا مها

مها : يعنى اعمل ايه اروح اقوله

سالى : مش مهم تقولى ممكن تبينى بس مش اكتر

مها : ابين ازاى وانا عملت فيه كدا تفتكروا لو عرف هيفضل يحبنى اصلا

سالى : ايوه هيفضل وعشان كدا انا قولتلك كملى معايا للاخر وهقولك الحل

سلمى : مش فاهمه

مها : ولا انا وضحى

سالى : يعنى من الاخر مش هيحل الموضوع دا غير ان مصطفى يعرف ويتصرف مع محمد لانه شكله ناوى على نيه كبيره

الجرأه دى مش هيجيبها من فراغ

مها : انتى كدا خوفتينى اكتر

سالى : ولا تخافى ولا حاجه انتى اه غلطتى بس مش الغلط الكبير اللى ميسامحش فيه وكمان مصطفى بيحبك اوى ولما يعرف انك كمان بتحبيه هيعدى الموقف ويتصرف

مها : بحيره مش عارفه

سلمى : انا مع سالى فى رأيها

توكلى على الله وقوليله

مها : ربنا يسهل اكيد مش دلوقتى

سالى : ربنا معاكى ياحبيبتى

مها : جهزتوا نفسكوا للرحله ؟

سالى : انا هخرج مع مراد نجيب الحاجه اللى اتفقنا عليها

مها وبصت فى ساعتها : وانا يدوب امشى عشان مصطفى زمانه جاى نجيب الحاجه مع بعض

سلمى : وانا هاخد نفسى واروح اجيب

مها : هههههههههههههه متخافيش ياستى ربنا هيرزقك باللى تجيبى معاه

سلمى : ياااااااااااارب

،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

قدام الجامعه

ركبت مها العربيه مع مصطفى

مصطفى : ايه اتأخرت ؟

مها بابتسامه : لا ابدا فى معادك

مصطفى : ماشى عملتى ايه النهارده

مها : مفيش كان فيه محاضره واحده بس

مصطفى : جدول الامتحانات نزل ؟

مها : لا بس قالوا هينزل قريب

مصطفى : ماشى يلا بينا

وشغل مصطفى الكاسيت

وهتفضـل على طول لعبتها .. اكمنك دوبت وحبيتها

اكمنك صدقت عنيها .. وبقيت روحك تجرى عليها

قلبكـ بقى انتيكا فى بيتها !

بص لقلبك واسأله ليه...ايه جواها بتجرى عليه

يا بنى دى قلبها عمره ما حبك...ولا مليون سنة رح تعدلها

مها : اغنيه مين دى

مصطفى : فريق وسط البلد

مها : اها حلوه

مصطفى : جداااا بحبها اوى

مها : اشمعنى ؟

مصطفى : يعنى مفيش بتعبر عن حياتى شويه فبحبها

مها بضيق : اه قولتلى

مصطفى : يلا وصلنا

----------------------------------------------------------------------

فـى التليفون

ياسر : يعنى هى متعرفش

مصطفى : لا ياعم للمره المليون بقول متعرفش

ياسر : طب خليها مليون و واحد هاهاها

مصطفى : خفيف

المهم متتأخرش

اانا عرفت ان اول مكان هنروح على البحر نفطر وكدا

ياسر : هكون هناك قبلكوا ان شاء الله

هو هانى مش هيجى ؟

مصطفى : لا ياسيدى عشان حمل ميار تعباها

ياسر : ربنا يقومها بالسلامه

قولى عملت ايه مع مها بقى

مصطفى : ههههههههه نفذت اللى قولنا عليه وشغلت الاغنيه

ياسر : ها وبعدين ؟

مصطفى : بصيت عليها كتير ف المرايه كان فضلها دقيقه وتاخدنى مطوه

ياسر : ههههههههههه مش قولتلك ياعم

خلاص احنا كدا يعتبر اتأكدنا

مصطفى : ياااااااارب

لحد ما ابو الهول ينطق تكون الدنيا خربت

ياسر : هههههههههههههه ياعينى ع الحلو لما تبهدله مها

مصطفى : ماشى يا رخم يلا سلام

وفـى مكاان تانى خالص

،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

محمد : انتى متأكده من الكلام دا ؟

يسرا : ايووووه يعنى من امتى باجيب اخبار غلط !

محمد بشك : وعرفتى منين

يسرا : لا سورى ليا مصادرى الخاصه

محمد : تمام اوى بينا على العين السخنه

لا تنسونا من صالح دعائكم

بقلم : Ali Luka

بقلم : Ali Luka

أنا مسلم لكل مسلم



جميع الحقوق محفوظة

EL Gnna

2016-2017